Sunday, November 9, 2008

HARAP MAAF !!!

Salam semua...

Harga Oven pada masa sekarang adalah berdasarkan kepada harga supplier

saya , kos minyak, kos pengangkutan, kos upah pemandu dan kos pembungkusan.

walaupun ada yang memang mahukan harga paling rendah, saya minta maaf banyak2...

bukan tak bertolak ansur tapi semua kos diatas sudah dicompactkan bagi memberi

peluang kepada usahawan kek lapis memiliki oven ini...

Secara jujurnya, saya tidaklah mendapat untung yang seberapa tapi, semangat untuk

membantu rakan2 memiliki oven ini memberikan keuntungan yang lebih dalam diri saya..

bukan keuntungan dari segi material tapi keuntungan dalam bentuk spiritual...

Sekali lagi saya minta maaf banyak - banyak kalu ada yang minta harga lebih rendah tapi

saya tak dapat tunaikan...maaf sangat2...

PENGUMUMAN :

HARGA YANG BARU PADA MEI 2008 MASIH DIKEKALKAN SEHINGGALAH

PERUBAHAN YANG DIMAKLUMKAN KEMUDIAN...

REBUT PELUANG INI !!!

No comments: